Головна - Районна державна адміністрація - Звернення громадян - звернення громадян за 9 місяців 2015 року

Звіт про виконання в Яготинському районі Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»  за 9 місяців 2015 року.

 

Невід’ємною складовою процесу державотворення стало закріплення ст.. 40 Конституції України права громадян на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування що мало подальше відображення у законах України «Про звернення громадян», «Про місцеві державні адміністрації», «Про місцеве самоврядування в Україні», постанові КМУ від 14.04.1997 року № 348, якою затверджено Інструкцію з діловодства за зверненнями громадян.

Проаналізувавши стан розгляду звернень громадян, що надійшли до Яготинської РДА за 9 місяців 2015 року, можна зробити наступні узагальнення.

За січень-вересень 2015 року до адміністрації надійшло 421 звернення громадян із пропозиціями , заявами та скаргами, з них 100 на особистому та виїзних прийомах у голови та заступників голови адміністрації та 321 надійшло поштою в тому числі 210 через органи вищого рівня:

 

 Адміністрації Президента України     -  11 звернень;

 Апарат Верховної Ради України         -    3 звернення;

 Урядової «гарячої лінії»                       - 177 звернень;

 Київська обласна державна адміністрація -13 звернень;

 Секретаріат КМУ                                  -     1 звернення;

 Народного Депутата України               -     2 звернення;

 Міністерство Юстиції України          -      1 звернення;

 Міністерство соціальної політики       -      1 звернення;

 Міністерство ЖКХ                                -      1 звернення.

 

 

Серед загальної кількості звернень за 9 місяців 2015 року, зареєстровано 7 колективних ( в третьому кварталі колективних звернень не надходило).

-                           питання реорганізації Сотниківського, Панфильського, Двірківщинського НВК;

-                           виплата коштів за оренду паїв ДП «Київська Русь» ТОВ «Агро Ін вест Україна» за 2014 рік з урахуванням інфляції;

-                           питання щодо співпраці громади с. Фарбовано з ТОВ «Агро Ін вест Україна»;

-                           про роботу Ничипорівського сільського голови;

-                           внесення змін в графік відправлення автобуса маршрутом Яготин-Плужники.

 

                Повторні звернення громадян

 

             За 9 місяців 2015 року зареєстровано 8 повторних звернень громадян:

    

-      Москалець І.Т. –про відмову водіїв в міському транспорті в пільговому перевезенні;

-      Колесник О.О. – про виплату заборгованої заробітної плати ліквідаційною комісією;

-      Шкуріна М.М. – підведення холодного водопостачання до будинку;

-      Климовська К.Г.- надання приміщення для репетицій аматорському колективу «Оберіг»;

-      Бойко В.М.       –проведення ремонту в квартирі;

-      Пєтрова Г.Є.  – надання матеріальної допомоги на лікування чоловіка;

-      Косенко Т.П. – надання матеріальної допомоги на лікування сина;

-      Богатир Г.М.  – надання матеріальної допомоги для дружини.

 

 

                                 Тематика звернень громадян

 

         Із загальної  кількості звернень, що зареєстровані за 9 місяців 2015 року, можна чітко виділити такі групи актуальних питань:

-                           на першому місці зареєстровані питання соціального захисту – 146 звернень. Порушувались питання надання матеріальної допомоги, нарахування субсидій та консультацій соціального характеру, визначення соціального статусу заявників, проїзд пільгових категорій населення по місту та за його межами, отримання тимчасового житла для переселенців зі Східних регіонів України. В усіх випадках заявникам було надано вичерпні відповіді по суті порушених питань.

 

  За 9 місяців 2015 року, матеріальну допомогу на лікування та в зв’язку із  складним фінансовим становищем отримали 22 громадян на суму 4.6 тис.грн.

 

    -   на другому місці питання транспорту, житлово-комунального і дорожного господарства  61 звернення громадян.

Порушувалось питання  водопостачання будівель та ремонт квартир,  експлуатації та ремонт державного і громадського житлового фонду, питання подачі електроенергії, газопостачання, роботи міського та приміського пасажирського транспорту, благоустрою, будівництва тротуарів та  ремонту доріг. На всі питання були надані відповіді.

 

-                           питання аграрної політики і земельних відносин посіли третє місце за актуальністю – зареєстровано 46 звернень.

    Порушувались питання про надання дозволу на складання технічної документації із землеустрою, відведення земельних ділянок для передачі їх у власність для ведення особистого селянського господарства, розпаювання земель та інші питання сільського господарства.

    Надходили звернення  по питаннях охорони здоров’я, культури, освіти та виховання дітей, роботи промислових та сільськогосподарських підприємств, діяльність місцевих органів  виконавої влади  та органів місцевого самоврядування.

 

        Діяльність Яготинської районної державної адміністрації

        щодо поліпшення роботи зі зверненнями громадян

Яготинською районною державною адміністрацією проводиться аналітична робота із зверненнями громадян, вивчається і усуваються причини, що породжують обґрунтовані скарги, інформується про це населення, враховуються результати аналізу в практичній роботі, в планах соціально-економічного розвитку району, узагальнюються і розповсюджується позитивний досвід роботи із зверненнями громадян.

Через засоби масової інформації систематично висвітлюється інформація узагальнених матеріалів  щодо організації роботи зі зверненнями громадян, її ефективність, роз’яснення щодо повноважень різних гілок влади, зокрема органів виконавчої влади, графіків особистих прийомів громадян керівництвом Яготинської райдержадміністрації та Київської облдержадміністрації.

Питання організації роботи Яготинської РДА по зверненнях громадян, розглядається на апаратних та розширених нарадах при голові райдержадміністрації за участю заступників, керівників підрозділів адміністрації, на колегіях районної державної адміністрації. В січні, квітні та липні місяцях 2015 року  на колегії при голові райдержадміністрації розглянуті питання про роботу  зі зверненнями громадян за 2014 рік, перший та другий квартал 2015 року.

Ефективною роботою зі зверненнями громадян є проведення виїзних прийомів за місцем проживання та роботи громадян керівництвом райдержадміністрації згідно розпорядження № 9 від 27 січня 2015 року «Про  затвердження графіків проведення виїзних прийомів, роботи прямих телефонних  ліній, перевірок та звітування про стан організації роботи зі зверненнями громадян на 2015 рік в Яготинському районі». За 9 місяців  2015 року були проведені в 25 організаціях в т.ч. 21 сільських радах, на яких своїм правом скористались 14 громадян.

Значна увага приділяється організації особистого прийому громадян.

Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації відбувається кожну середу місяця, заступники голови адміністрації проводять прийом громадян згідно затвердженого графіка, відповідно до розпорядження № 11 від 29 січня 2015 року.

         Графіки особистого прийому громадян керівництвом облдержадміністрації та райдержадміністрації,  інформація про дні прийому керівниками районних служб, де вказані дні і години прийому, роздані міському та сільським головам для ознайомлення громадян, а також ці матеріали  розміщені на  веб-сайті адміністрації, інформаційному стенді  адміністрації, оприлюднюються в місцевій газеті «Яготинські вісті».

 

        Всі звернення громадян, які надійшли поштою і отримані на особистому прийомі реєструються в реєстраційно-контрольних картках в автоматичній системі контролю та організації діловодства (АСКОД-II).

       Важливим напрямком роботи в адміністрації із зверненнями громадян є проведення «прямого телефонного зв’язку», який проходить згідно затвердженого графіка кожної середи головою адміністрації, по інших робочих днях заступниками голови.

       За 9 місяців 2015 року відбулося особисте звітування на колегії адміністрації 12 сільських голів Яготинського району по виконанню норм Закону України «Про звернення громадян».

 

Завідувач сектору контролю

та звернень громадян                                                                   О.В. Іваницька