Головна - РУЮ - Громадянам - Перелік видів публічної інформації, розпорядком якої є Яготинське районне управління юстиції

Перелік видів публічної інформації, розпорядком якої є Яготинське районне управління юстиції

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Яготинського

районного управління юстиції

02.04.2014 № 28/7

 

Перелік видів публічної інформації,

розпорядком якої є Яготинське районне управління юстиції

 

1.Інформація про Яготинське районне управління юстиції.

1.1.Функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності Яготинського районного управління юстиції та його структурних підрозділів.

1.2.Інформація про організаційну структуру, прізвища, імена, по батькові, службові номери засобів зв'язку, адреси електронної пошти керівників Яготинського районного управління юстиції та його структурних підрозділів. 

1.3.Положення про Яготинське районне управління юстиції, а також Положення структурних підрозділів Яготинського районного управління юстиції.

2.Інформація про діяльність Яготинського районного управління юстиції (загальні питання).

2.1.Регламент роботи Яготинського районного управління юстиції.

2.2.Плани роботи Яготинського районного управління юстиції.

2.3.Звіти про виконання планів роботи Яготинського районного управління юстиції.

2.4.Інформація про наради, семінари, що проводяться Яготинським районним управлінням юстиції.

2.5.Роз'яснення законодавства України, що підготовлені у структурних підрозділах Яготинського районного управління юстиції з питань, пов'язаних із діяльністю Яготинського районного управління юстиції.

3.Інформація про роботу колегії Головного управління юстиції у  Київській області.

4.Накази Яготинського районного управління юстиції (крім внутрішньо-організаційних). 

5.Інформація про діяльність рад, інших органів, що створені при Яготинському районному управлінні юстиції.

5.1.Інформація про роботу Яготинської районної міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення.

5.2.Інформація про роботу Консультативної ради з питань державної реєстрації нормативно-правових актів.

6.Інформація про доступ до публічної інформації.

6.1.Інформація про систему обліку публічної інформації, що знаходиться у володінні Яготинського районного управління юстиції.

6.2.Звіти щодо задоволення запитів на публічну інформацію.

6.3.Перелік відомостей, що становлять службову інформацію. 

7.Інформація про державну реєстрацію нормативно-правових актів.

7.1.Перелік нормативно-правових актів, зареєстрованих в Яготинському районному управлінні юстиції.

7.2.Перелік нормативно-правових актів, повернутих без державної реєстрації для доопрацювання.

7.3.Перелік нормативно-правових актів, у державній реєстрації яких відмовлено.

7.4.Перелік актів, визнаних такими, що не підлягають державній реєстрації.

7.5. Перелік нормативно-правових актів, рішення про державну реєстрацію яких скасовано.

7.6. Перелік нормативно-правових актів щодо яких анульовано скасування рішення про державну реєстрацію та відповідні розпорядчі документи з цих питань.  

8.Інформація з питань обліку та систематизації законодавства.

8.1.Інформація про роботу Яготинського районного управління юстиції з питань систематизації законодавства.

8.2.Інформація про стан забезпечення офіційними збірниками нормативно-правових актів Яготинського районного управління юстиції та його структурних підрозділів.

8.3.Інформація щодо координації роботи територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також державних підприємств, установ, організацій з питань систематизації законодавства.

8.4.Інформація про виконання доручення Прем'єр-міністра України М.Я.Азарова від 12.07.2010 № 42125/1/1-10, щодо забезпечення центральних та місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій «Офіційним вісником України».

9.Інформація про діяльність Яготинського районного управління юстиції з координації правової роботи.  

9.1.Інформація щодо поліпшення правової роботи в територіальних органах міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, обласної державної адміністрації, її управлінь, відділів, інших структурних підрозділів, на державних підприємствах, в установах, організаціях, пропозицій про усунення виявлених порушень і недоліків, притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях.

10.Інформація про діяльність Яготинського районного управління юстиції з правової освіти та координації правової роботи.

10.1.Інформація про громадську приймальню Яготинського районного управління юстиції з надання безоплатної первинної правової допомоги (про місце розташування, контакті телефони, графіки прийому громадян).

10.2.Інформація про проведення Всеукраїнського «Тижня права».

11.Інформація з антикорупційної діяльності.

11.1.План заходів щодо попередження та профілактики корупційних правопорушень в Яготинському районному управлінні юстиції та його структурних підрозділах.

11.2.Звіт про виконання Плану заходів щодо попередження та профілактики корупційних правопорушень в Яготинському районному управлінні юстиції та його структурних підрозділах.

12.Інформація з питань кадрової роботи та державної служби, що не відноситься до службової інформації Яготинського районного управління юстиції та, яка не відноситься до відомостей, що є персональними даними, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

13.Інформація щодо номерів «Телефону довіри».  

14.Інформація про розгляд звернень громадян в Яготинському районному управлінні юстиції.

14.1.Аналітично-звітна інформація щодо стану та наслідків розгляду звернень та особистого прийому громадян в Яготинському районному управлінні юстиції.

14.2.Графік телефонних «гарячих ліній».

14.3.Графік прийому громадян.

14.4.Порядок прийому громадян.

15.Інформація з питань державної реєстрації актів цивільного стану.

15.1.Графік роботи та прийому громадян у відділі державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Яготинського районного управління юстиції у Київській області.

15.2.Інформація про проведення заходів з основних напрямків діяльності відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Яготинського районного управління юстиції у Київській області (оперативні наради, семінарські заняття, перевірки роботи виконавчих комітетів сільських, міських рад області).

15.3.Підсумки діяльності відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Яготинського районного управління юстиції у Київській області за певний звітній період.

15.4.Розміри плати за надання платних послуг відділом державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Яготинського районного управління юстиції у Київській області.

15.5.Інформація щодо архівного фонду відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Яготинського районного управління юстиції у Київській області.

15.6.Інформація щодо отримання повторно документів, складених по 1933 рік включно.

15.7.Порядок засвідчення документів, виданих відділом державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Яготинського районного управління юстиції у Київській області для їх подальшого використання за кордоном.

16.Інформація про діяльність відділу державної виконавчої служби Яготинського районного управління юстиції.

16.1.Розпорядок  роботи відділу державної виконавчої служби Яготинського районного управління юстиції та години прийому керівників.

16.2.Статистична звітність - звіт Ф №1 «Щодо роботи територіальних органів державної виконавчої служби за І півріччя та за рік».

17.Інформація з питань планово-фінансової діяльності.

17.1.Інформація, пов'язана з проведенням процедур закупівель юридичних послуг, яка підлягає оприлюдненню відповідно до вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель».

 

 

Начальник управління                                                              О.І.Федина