Головна - Новини

Про проведення конкурсу на зайняття тимчасово вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста відділу юридичного забезпечення та звернень громадян апарату Яготинської районної державної адміністрації

Рубрика: Новини
Опубліковано: 20 березня

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження Яготинської районної державної адміністрації 

16 березня 2017 року № 96

 

Умови

проведення конкурсу на зайняття тимчасово вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста відділу юридичного забезпечення та звернень громадян апарату Яготинської районної державної адміністрації Київської області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1.Реалізація державної політики у сфері державної служби та з питань організації правової роботи, спрямованої на  неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог чинного законодавства.

2. Представляє інтереси райдержадміністрації в судах та інших органах управління при розгляді питань, що належать до його компетенції.

3. Залучає у встановленому порядку за погодженням з керівником окремих фахівців для розробки відповідних документів та виконання завдань, що стосуються державної служби та його компетенції.

4. За дорученням голови райдержадміністрації здійснює в установленому порядку розгляд звернень юридичних та фізичних осіб.

5. За згодою начальника відділу юридичного забезпечення та звернень громадян апарату райдержадміністрації, надає запит та отримує від посадових осіб структурних підрозділів райдержадміністрації, установ, організацій та підприємств інформацію, необхідну для виконання службових обов'язків.

6. Вносить на розгляд начальнику відділу юридичного забезпечення та звернень громадян апарату райдержадміністрації пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу юридичного забезпечення та звернень громадян апарату райдержадміністрації з питань, що стосуються його діяльності.

7. За згодою керівника бере участь у проведенні перевірок щодо дотримання вимог законодавства та наданні консультативно-методичної допомоги з правових питань.

          8. Бере  участь у нарадах, зборах, засіданнях у керівництва райдержадміністрації з питань, пов'язаних

                                                                      2                              продовження додатка

 

з функціональними завданнями та обов'язками.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 3200 гривень, надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього  фонду оплати праці – премія

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Тимчасово – на період відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку (до 20.01.2020)

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Строк подання документів: 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби.

Документи приймаються за адресою:

07700, Київська область, м. Яготин, вулиця Незалежності, 110, кабінет 308

Дата, час і місце         проведення конкурсу

21 квітня  2017 року, початок  о 10.00 за адресою:

07700, Київська область, м. Яготин, вулиця Незалежності, 110, Малий зал Яготинської районної державної адміністрації

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань

Осьмак Євдокія Хомівна

тел. (04575) 5-66-29

org-kadr@vlada-yahotyn.gov.ua

                                                                      3                              продовження додатка

проведення конкурсу

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

 

Освіта

Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра юридичного спрямування

 

Досвід роботи

-

 

Володіння

державною мовою

Вільне володіння державною мовою

ІІ.

Спеціальні вимоги

 

Знання законодавства

Конституція України; закони України «Про місцеві державні адміністрації», «Про державну службу»,  «Про запобігання корупції», «Про очищення влади», «Про звернення  громадян», законодавство, що регулює діяльність державного органу за функціональним напрямом посади

 

Професійні  знання

Відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів

 

Якісне виконання поставлених завдань

1. вміння працювати з інформацією;

2. здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3. орієнтація на досягнення кінцевих результатів.

 

Командна робота та взаємодія

1.вміння працювати в команді;

2.вміння ефективної координації з іншими.

 

Сприйняття змін

1. здатність сприймати зміни;

2. ініціативність та креативність;

3. вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

Знання сучасних інформаційних технологій

Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

 

Особистісні компетенції

1. дисципліна і системність;

2. ініціативність та креативність;

3. самоорганізація та орієнтація на розвиток;

4. вміння працювати в стресових ситуаціях.