Новини

Система дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства — Казначейство»

       Впровадження системи дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства — Казначейство»  вже триває не один рік, і за цей час вона вже встигла себе зарекомендувати, тому чимало установ (але не всі) добровільно до неї підключились. Щодо обов’язкового використання такого «блага цивілізації» не йшлося. Що ж змінилося? Кабмін вирішив підштовхнути тих, хто не наважувався на цей крок, — видав розпорядженням КМУ від 15.11.2017 р. № 816-р.

       Ним визначено, що для розпорядників коштів державного бюджету пріоритетним є використання системи «Клієнт казначейства — Казначейство» та вони повинні здійснити організаційно-технічні заходи щодо підключення до даної системи з 01.01.2018 р.

 

       А от розпорядникам коштів  місцевого  бюджету  рекомендовано визначити пріоритетним використання системи «Клієнт казначейства — Казначейство» та здійснити організаційно-технічні заходи щодо підключення до зазначеної системи:

       з 1 квітня 2018 р. - розпорядникам (одержувачам) коштів обласних, районних бюджетів, міст (у тому числі районів у містах), бюджетів об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад;

       з 1 липня 2018 р.  - розпорядникам (одержувачам) коштів бюджетів територіальних громад сіл, їх об’єднань, селищ.

       Нагадаємо, що для підключення до системи «Клієнт Казначейства — Казначейство» розроблено такий порядок дій:

       1) надати в місцевий орган Казначейства анкету клієнта для підключення до системи дистанційного обслуговування з відомостями про установу;

       2) укласти договір про дистанційне розрахунково-касове обслуговування;

       3) отримати програмне забезпечення і ключі для відповідальних осіб установи в АЦСК ДКСУ (щоб отримати ключі, подають пакет документів, визначений регламентом роботи АЦСК ДКСУ, і придбати захищений носій ключової інформації);

       4) встановити програмне забезпечення на робочий комп’ютер;

       5) подати заявку на доступ до системи дистанційного обслуговування.

       Інформацію, яку слід висвітлити в анкеті, типовий договір та форму заявки на надання доступу розміщено на сайті ДКСУ (http://www.treasury.gov.ua) у рубриці «Електронні сервіси». Також там ви можете ознайомитись з керівництвом користувача, яке роз’яснює основи роботи в цьому програмному забезпеченні.