Новини

Наступність між дошкільною та початковими ланками освіти

10 травня 2018 року методистом відділу освіти Яготинської районної державної адміністрації Миненок О.В. було проведено засідання районного методичного об’єднання завідуючих закладів дошкільної освіти на базі дошкільного навчального закладу(ясла-садок) комбінованого типу №5 «Берізка». Метою засідання було ознайомлення завідуючих закладів дошкільної освіти з вимогами щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти в рамках Концепції «Нова українська школа».
Стрімке сьогодення поставило перед дошкільною та початковою освітою  актуальне завдання – орієнтуватися на світовий рівень формування творчої особистості, яка житиме і працюватиме в умовах конкуренції знань, умінь, навичок. Тому проблема наступності в роботі закладів дошкільної освіти і початкової школи набула великого значення. Саме виходячи з цього постала проблема перед керівниками закладів  зібратися, поділитися досвідом та обговорити проблему наступності між дошкільною та початковими ланками.
Під час теоретичного блоку методист РМК Миненок О.В. обґрунтувала тему і мету засідання районного методичного об'єднання та зазначила актуальність проблеми наступності між дошкіллям  та початковою ланкою. Потім присутні мали змогу ознайомитися з інструктивно – методичними рекомендаціями щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти відповідно листа МОН України «Щодо забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою» від 19.04.2018р. №1/9-249.
Досвід роботи з організації роботи в закладі дошкільної освіти, щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти представила завідуюча ДНЗ №5 «Берізка» Рибинська О.В. Вихователь – методист Заморока Н.М. та практичний психолог Кривошея Т.О. в формі слайдів ознайомили присутніх з основними формами методичної роботи, щодо забезпечення наступності та психологічної готовності дитини до навчання в школі.
Учасники засідання під час «круглого столу» прийняли участь в обговоренні тенденцій розвитку дошкільної та початкової освіти в умовах реформування загальної середньої освіти на засадах Концепції Нової української школи, поділилися власним досвідом та переглянули новинки літератури з даного питання. В кінці методичного об’єднання було підведено підсумки та надано методичні рекомендації з даної проблеми.